Світ змінюється стрімко. Сьогоднішня молодь ламає всі
стереотипи і не виправдовує всі покладені на неї надії. В цілому нинішнє
підростаюче покоління пасивне, грубе і різке. Виною всьому цьому є байдужість
до культурних цінностей, вседозволеність і неправильне виховання. Суспільство
мовчки сприймає все, що дозволяє уряд. Маси людей, незадоволені всім цим,
просто йдуть на поводу у влади. Виходом з ситуації, що склалася, я вважаю
необхідність у просвітництві нинішньої молоді, її розвиток і виховання. Але в
своєму творі я хочу висловитися не про культуру молоді, а про один її прояві –
культуру моди.
Щоб відповісти на поставлене питання: «Чи може сучасна
молодь стати законодавцями моди?» нам слід спершу звернутися до самого
визначення слова «мода». Візьмемо, наприклад, Тлумачний словник Ожегова. Тут
даються наступні пояснення: мода – це – зразки предметів, що відповідають
смакам більшості людей; сукупність смаків і поглядів, що панують у певному
суспільстві недовгий час; манера поведінки, звичаї. Існує також термін «вулична
мода». «Вулична мода – це світосприймання окремої людини і його
індивідуальність, повністю залежна від душі, тіла і одягу».
У наш час мода – це не просто стиль вираження, це вже масове
психічне явище. І виражається вона не тільки в одязі, а практично у всьому. І
молодь найбільше схильна до впливу моди. Сучасні молодіжні газети та журнали
рекламують нам відомі фірми, диктують, що носити, що слухати, що читати і
навіть що пити і їсти. Засоби масової інформації роблять великий вплив на
свідомість підлітків. Існують навіть заклади, де яскраво виражена
дискримінація. Це – пафосні нічні клуби, куди, частіше усього, ти можеш
потрапити тільки пройшовши так званий «фейс-контроль» і строгий «дрес-код»,
по-іншому, виходячи з того як ти одягнений, охорона буде вирішувати, впустити
тебе туди, чи ні.
На вулицях часто можна зустріти молодих людей в яскравому
одязі, рваних джинсах і з тонною гелю на волоссі. Зазвичай такі люди викликають
обурення у дорослих. Але це крайності, адже існує безліч стилів в одязі:
спортивний, класичний, екстравагантний, хіпі та інші. У наші дні допускається
навіть їх змішання. Одним з найбільш «просунутих» стилів в наші дні вважається
клубний стиль: сріблясті костюми, тканини з металізованою ниткою, величезні
платформи, асиметрія, космічна тематика. Клубною танцювальної культурою
займаються такі відомі по всьому світу дизайнери як Donna Karan, Calvin Clain і
Gucci.
Тепер що стосується зовнішності людей. Все більше люди йдуть
на крайні заходи, бажаючи досягти ідеальної зовнішності. Багато хто
погоджується на операції, готові в прямому сенсі лягти під ніж, дівчата
збільшують собі груди, прибирають зайві жири, збільшують губи, закачуючи в них
силікон, і навіть не замислюються про можливі наслідки. Все це є намагання
відповідати нинішній моді. І що найжахливіше – хлопці майже ні в чому не
поступаються дівчатам: сідають на дієти, щоб схуднути, збільшують губи і
фарбують волосся. Одним з таких яскравих прикладів є законодавець моди, «зірка»
Сергій Звєрєв. Відомо всім, що навряд чи чомусь корисному і розумному може
навчити нас ця людина. Мені дуже б не хотілося, щоб сучасні хлопці, які
продовжують називатися «сильною статтю» намагалися походити на нього: пухкі
губи, нафарбовані очі, величезні платформи і щотижня пофарбоване в новий колір
волосся.
Все це звичайно обурливо. Та все ж таки: може сучасна молодь
стати законодавцями моди? Я думаю, що так, може, але кожній людині слід
залишатися особистістю, бути яскравою та індивідуальною, а не намагатися кожного
разу шокувати своїми екстравагантними вбраннями і зачісками, викликаючи
обурення у дорослих, і, звичайно, потрібно поважати старше покоління, адже якби
не вони, не було б і нас і ми б не мали такої можливості творити цей світ так,
як ми бажаємо, творити цей світ, але пам’ятати, що окрім мода, яка сьогодні
одна, а завтра вже інша, існують одвічні моральні цінності, яких треба
притримуватися за будь-яких обставин.
Як окрему течію молодіжна мода почала розвиватися не так
давно, лише в 60-і роки ХХ століття. До цього відмінностей між одягом для
молоді і дорослого покоління не було практично ніяких. З приходом в маси
рок-н-рольной культури, змінилися і вимоги молодих людей до одягу, тепер від
неї вимагали не лише зігріваючих і захищаючих властивостей, але і можливості
протиставити себе старшому поколінню.
Недивно, що молодіжна мода отримала бурхливий розвиток, адже
попит народжує пропозицію. До того ж, це один з найдемократичніших напрямів
сучасної індустрії мод. Цілком логічним і нормальним вважається поєднання
дешевої футболки і відмінно зшитого піджака, наприклад. Джинси сталі доречні
навіть в дорогому ресторані. Такі експерименти особливо характерні для молодого
покоління.
На сьогодні молодіжна мода просто рясніє різними стилями:
від традиційного класичного і спортивного до "вінтаж" ,
"гранж", "панк", "байкерский", "хаус",
"техно", "casual" , "карго" . Багато відомі
світові бренди одяг постійно працює над створенням нових молодіжних колекцій, в
яких відбивають незалежність, інтернаціоналізм, динамічність, свободу і інші
риси нашої з вами сучасності. До того ж, кожен бренд молодіжного одягу прагне
відрізнитися від інших, показати усім свою родзинку, щоб молоді люди,
підбираючи для себе одяг, могли проявляти свій індивідуальний смак. Один з
самих неординарних брендів у світі, United Colors of Benetton, також
прославився своїми колекціями для молоді, що пропонують одяг на усі випадки
життя і під будь-який настрій. Вона красива, практична і має яскравий,
впізнанний стиль.
Навряд чи можна представити сучасну молодь без такого
поширеного предмета гардеробу, як джинси . Хоча вони вже стали культом не лише
молодіжної моди, але і практично усіх поколінь людей. Сучасну моду на джинси
диктують такі відомі бренди як Diesel , Collins , CK Klein, Pepe Jeans.
В цілому, для молодіжної моди характерна прихильність до
комфортних і зручних в носінні речам, але є і прагнення до оригінальності,
екстравагантності. Адже молодіжна мода — цей найважливіший засіб самовираження,
а молодість — саме той час, коли дозволено усе і коли будь-який одяг до особи.
Комментариев нет:
Отправить комментарий